
KAYNAKCnnturk.comGöztepe, Ziraat Türkiye Kupası’nda oynayacağı Beşiktaş maçının ilk antrenmanını yaptı.Haberin DevamıHaberin Devamı
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde perşembe günü Beşiktaş’a konuk olacak Göztepe, müsabakanın ilk antrenmanına bugün çıktı.
Adnan Süvari Tesisleri’ndeki antrenmanda dünkü Trabzonspor maçında forma giyen isimler yenilenme çalışması gerçekleştirdi. Diğer oyuncular pas, çabukluk ve dar alanda oyun çalışması yaptı.
Sarı-kırmızılı takım, idman öncesi de bayramlaştı.

Haber Kaynak : CNNTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
18. kez yönetecek: Galatasaray – Fenerbahçe rekabetinde yabancı hakem karnesi
1546 kez okundu
2
Türkiye Kupası 2. hafta hakemleri belli oldu
994 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
993 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
643 kez okundu
5
Fenerbahçe’ye Ada’dan Mesut Özil müjdesi!
616 kez okundu