Göztepe’de Beşiktaş mesaisi başladı
Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde perşembe günü Beşiktaş’a konuk olacak Göztepe, müsabakanın ilk antrenmanına bugün çıktı.
Adnan Süvari Tesisleri'ndeki antrenmanda dünkü Trabzonspor maçında forma giyen isimler yenilenme çalışması gerçekleştirdi. Diğer oyuncular pas, çabukluk ve dar alanda oyun çalışması yaptı.
Sarı-kırmızılı takım, idman öncesi de bayramlaştı.
- Göztepe
- Beşiktaş
- Ziraat Türkiye Kupası
Haber Kaynak : CNNTURK.COM
"Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır."